Jumaat, 29 April 2011

SMKSM terbakar..

Hah..Sbenar nih terjadi smalam...Dah petang xsilap aku..Sbb BOMBA lalu depan ofis aku pon dah petang..Lik umah adik aku ckp skolah terbakar..Aku tanyer bangunan yang maner?Dier kater Blok E..Tetiber aku cam pelik..Yerlah blok E tu bukanlah kawasan Makmal atau kawasan yang leh menyebabkan bangunan tu terbakar...Tp kalo dah nak terbakar nak wat cmner kan...Hope xder kecederaan nyawa yang berlaku..Tp xder kot..kalo xmesti dah kecoh Btg Kali nih....Aperpon aku sedih gak ah...Sbb masa form 6 aku dok kat blok tu...Blok yang leh dikatakan aman skit berbanding blok2 yang len..Form 2 pon aku dok kat blok tu..huhuhuhuhu...Aperpon mungkin tu sumer dugaan n peringatan supaya jangan bermain dengan api....Saper yang ader kesahihan citer nih kongsi2 lah erk...Adesss aku nih jd pemberita lak..mentang2 umah dekat ngan skolah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan