Khamis, 5 Mei 2011

Kematangan..Hahahahahaha..Matang ker??

Assalammualaikum....
K.E.M.A.T.A.N.G.A.N....Hahhahahahaha..biler sebut bab nih kan,aku pon dok peringat ah member aku satu per satu...Tapi aku raser kawan2 aku nih xder pon kot yang dah matang..hahahahhaha...Biler jumpa jer,hah mula ah sumer jd budak2 blik...Contoh cam mlm td lepak ngan Kam,Ecah n Hanis ( dah nak jd wifeorg)..tp aku raser lepak ngan korang nih cam kiter lepak zaman skolah dlu...Hahahahaha..Pastu g jumpa lak mamat dua orang nih (JE ngan Najib)..Hah yang nih dah leh nak jd bapak org dah..Tapi ntahlaaa..Aku rasa nak gelak jer tngk perangai korang...Pagi nih tadi aku jln2 ah kat FB ni,Tngok Fb mmber2..Tetiber aku terjumpa satu pic niih...(sowie erk aku copy paste gambar nih)wakakakakaka...

Hahahahahaha...Muka masih lom matang..Tapi skunk muka korang berdua nih dah matang ker???
Cam klakar ah tngk korang berdua nih..Tapi skunk yang baju belang dah jd PILOT kat syarikat RAPID KL....Yang baju ungu tu aku xdapat pastikan ko nih kerja aper..Wakakakakakakakka...Aku nak try jejalan nak cri wajah kematangan mereka berdua nih jap...

Yaaaaa..Serius beb nmpak kematangan wajah ko...Tapi perangai xtaulaaa...Masa aku jumpa ko aritu tngk samer jer perangai..wakakakakakakaka.....PILOT yang berjaya...
Hah kiter terjah satu lagi wajah..Adakah perubahan diwajahnya???Kita lihat...

Aku xrasa ko matang ah beb...Aku rasa ko jambu...wakakakakakakakakakakka...
Hah tu lah kawan2 aku yang menunjukkan perubahan wajahnya dr seorang yang agak2 xmacho menjadi seorang yg macho...Aperpon korang tetap the best..Aku pon xtau naper aku leh meraban pasal korang nih..Mngkin aku teringin nak nek bas RAPID KL kot..Aperpon korang jngan ah marah...Sajer memeriahkan suasana..Kepada DZUL N FARIT thanx sbb jd model aku walaupon aku xmintak izin..wakakakakakakaka...Good Luck In Your Life...

2 ulasan:

  1. wakakakak...flo qis xleh nak taip kat chatbox tu ah..nper ntah..hahahaha

    BalasPadam