Isnin, 10 Oktober 2011

Majlis Perkahwinan di Dewan Merak Kayangan..

Assalammualaikum..
Bertemu kembali kiter..Ermm tngk tajuk macam bestkan,tp memang best pon lah majlis nih..Semalam 9/10/11,aku ngan parents aku g majlis kawen sepupu ayah aku nih..leh tahan ah grand majlis nih..Dewan yang menarik,suasana majlis yang meriah n mcm2 lagi...Paling bestnyer ader satu side nih dipenuhi oleh sedara mara sbelah arwah onyang..Memang ribut kalo dah berjumpa..Merapatkan kembali sillaturrahim.Keluarga dr Singapore turut hadir memeriahkan majlis..xsangka lak ader sdara mara d singapor (lamer tahu dah cumer xamik port sngt..hehehehhehe)..Berkenaan ngan majlis tersebut,agak terujala jugak tngk majlis tu..doorgift pon org kater agak tidak membazir dan masih mengikut tradisi org melayu bg telur..yerlah tngklah zaman skunk nih,amalan bg telur ibarat dah xder..sumer doorgift samada bg kek,tuala,gula2, dll..Doorgift dorang pon xderlah membazir sngt..Biar;ah berhabis duit bg org makan dr buat doorgift mahal2 kan..hehehehhe..pelamin pon sngt cantik n teruja gaklah tngk..tp nak wat cmtu nnti xmampulaa.xtaulah plak kalo ader org baik ati nak sponser..uikss dah nak kawen ker??hahahaha..xderlah just berangan jer...hehehehehe...jap aku dah menaip panjang lebar nih,tp sbenarnyer aper yg aku nak sampaikan kat sini erk??adessss....hahahahahha,bengong dah aku nih..Tapi aperpon sngt best majlis tu sbb leh jumpa sdara mara..Gambar xder sbb aku xbawak kamera..sowielaaa sbb aku melalut kat sini..aku xtau nak wat aper..Aperpon kepada pasangan penganti  ALIA & HADI,Semoga Bahgia Hingga Ke Syurga,Aminnnnnn..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan