Jumaat, 22 April 2011

Selangkah Ke Alam Perkahwinan..hahahahhaa

Assalammualaikum...
Aku pon xtau naper aku leh gelak kat ujung tajuk yang aku taip tu...hahahahhahaha..Tapi memang aku rasa kelakar sangat...Tamatkan zaman bujang,yaaa..tp bukan aku...Hehehehehehe..Member aku...Pagi nih dier citer ngan aku nak bertunang hujung tahun nih...Alhamdulillah..Sampai jugak seru dier..Ermm mungkin tahun 2011 nih tahun kawan2 aku menamatkan zaman bujang gaknyer...Saper kawan yang aku maksudkan nih,xyah ah aku mention namer..Sbb dier kater biar dlu..mungkin terlalu awal nak didedahkan..Tp aku nak jd minah kepoh untuk gtau..Sebab aper,aku suspek ah mesti ader ati yang tergores n terhiris (lelaki)..wakakakakkaka..Aku rasa kelakar lagi...Adessss...Cinta ditolak lah katakan...Tulah dlu time org nak ko jual mahal..Hah skunk dier dah nak tunang..Saper yg makan ati..ko jugak kan...hahahahahhaa...Dua-dua nih kawan aku...Biler dah tngk org tu bergambar ngan guys lain bru ko sibuk nak ajak kuar ah dating ah..hahahahahha..Tu orang kata jgn jual mahal sngt..Tp mungkin jugak balasan pasal ko perasan HENSOM kot..wakakaka...Sowielah..Aku sajer melawak pagi2 buta nih..Aperpon kepada kawan aku yang pompuan n bakal nak bertunang hujung tahun nih..Aku doakan impian ko nih akan tercapai...n kepada kawan aku yang lelaki nih,USAHA TANGGA KEJAYAAN..ahahahahahha..Kepada diri aku sendiri pulak,banyaklah berdoa..huhuhuhuhu..Semoga jodoh2 kiter semua akan kekal ke Syurga..InsyaAllah..AMINNNNNN... ;-)

Tahniah kepada mmber2 yang nak bertunang.dah bertunang n nak kawen..semoga kekal ke Syurga...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan