Ahad, 1 Januari 2012

Salam 2012..

Assalammualaikum..

I'm backkk...hehehehehhe..Diam xdiam 2011 meninggalkan kiter dengan seribu kisah suka dan duka...Manakala 2012 pula menjelma dengan pelbagai tanda tanya dalam kehidupan...Alhamdulillah kerana diri ini masih lg bernafas untuk menempuhi hidup..Sebut pasal tahun baru sumer orang dok pasang azam. xketinggalan diri aku yang serba kekurangan nih (azam tahun lepas pon tinggal azam je..wakakakakakaka...)..Ermm tahun nih nak pasang azam lagi ker erk??Takut azam tinggal azam jer...Huhuhuhuhu..Tapi cm maner pon nak pasang azam gaklah...Tapi xnak ah pasang banyak2..Hehehehehehehe..Cumer ader satu azam nih jer yang aku nak sangat tercapai dlm tahun 2012 nih..Bestnyer kalo azam yang satu nih tercapai..Bukan aper mmber2 pon ramai dah yang menamatkan zaman bujang mereka..So,aku cam teringin lak nak buang title bujang tu tahun nih...InsyaAllah..Harap azam yang nih akan tercapai tahun nih..Ker aku yang berangan nih?Ah xkira lahh,janji ader azam bru ader kesungguhan kan...Hahahahahahahaha...Tu antara azam akulaaaa...Korang lak cmner??Tp aku xderlah mengharap sngt kan..Sumer nih kerja Allah,kiter nih merancang Allah yang menentukan...Antara len azam aku,ingat nak cri kerja yang menjamin skit.Leh ah bli keter..huhuhuhu..Keter impian aku biasa2 jer..Kalo dapat Civic FD pon ok gak..Hahahahahahaha..Tinggi tul citer2..xderlah,aku kalo dapat persona H-Line pon ok dah..Tu pon selepas perbincangan dengan Si Dia..huhuhuhuhu...Harap azam tahun nih xtinggal azam lah erk Cik Siti Balqis Khalid....ermmmm,stakat nih jerlah utk arini....Heheheheehehehe...Sayonaraaaaaa

Tiada ulasan:

Catat Ulasan