Jumaat, 29 April 2011

Aku hampir tercium...adessss...

Assalammualaikum...
Haaaaaa..Panas..Panas...Yer memang aku hampir tercium td...Hah jgn nak salah anggap k..Sbenarnyer keter aku hampir tercium bontot keter depan masa kat traffic light depan skolah td..huhuhuhu..Hah tapi jgn nak salahkan aku..Salahkan traffic light tu..Sbb aku rasa aku xpernah lagi jumpa traffic light kat Malaysia nih lampu warna ijau ngan lampu warna merah menyala dua2 skali..hah kan ke bengong namernyer tu....Aku tngk keter depan tu cam laju jer nak jln..Tetiber dier leh lak tekan brek nak benti..Hah..Xgelabah beruk aku tekan brek...Fuhhh nasib sempat elak..Kalo xelak konfirm pakwer kesayangan aku tu dok workshop lagi..Sian dier..hahahahahha...Tu satu hal,hah tu nak membayor saman lagi..Terbang RM300.00..Skunk nih xleh salah skit..sumer nak disaman...Berjuta sekalipon saman dikeluarkan,eksiden semakin menjadi2 gak,sbb tiada kesedaran dari manusia tu sendiri untuk ubah perangai dalam pemanduan (aku pon samer jer sbenarnyer)hahahahahaha...So,The Moral Of This Story,Bawak keter jgan nak berangan jer..Awas dengan keadaan sekeliling..Nih pesanan untuk diri aku jugak..Kalo nmpak lampu isyarat tu dah kaler kuning,jgn ah nak kejar lagi..Bawak2 ah slow kan keter n benti...(sbenar aku slalu wat cmtu)..hahahahahahha..Tp aku masih xpuas ati naper lampu isyarat tu leh kuar kaler ijau ngan merah serentak??adoiii..penin2..xsempat lak nak amik gambar td....adesss...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan