Jumaat, 15 April 2011

Lelaki hensem yang akan menamatkan zaman bujangnyerr...

Hah panas panass..itulah laporan utk hari nih...seorang lelaki a.k.a kawan aku dr dalam perut yang mengaku dirinya cute di FB akan menamatkan zaman bujang nyer bersama gadis pilihan...tahniah aku ucapkan kepada dier...dier pon seolah2 ngajuk ngan aku sbb masa aku wat blog kem motivasi aritu aku dah curik gambar kat fb dier,tapi sekeping gambar dier pon aku xmasukkan..so arini dengan berita yang hangat lagi sensasi nih aku wat khas satu citer utk dier...aperpon kepada beliau aku ucapkan ucapan tahniah dengan status yang bakal ko dapat nnti..kalo ko mkn nasi minyak jgn luper jemput aku...bab nak sponser xder masalah beb..aku leh spnser majlis kawen ko...dimana sumer duit2 sponser tu akan aku keluarkan dr poket ketua aku FIRDAUS SHIR MOHAMAD..hahahahahahahahhaha..sekali lagi aku ucappkan tahniah bnyk2 sebab bakal menjadi seorang suami nanti..InsyaAllah....inilah mmber yg aku kater kan td..SYED EMIRR QAYYUM....


tahniah ayummm..mari kiter TERJAH..hahahahaha
bakal isterinyer yang sibuk diperkatakan..liza Surizani....hahahaaha

2 ulasan:

  1. bal gilerrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    BalasPadam
  2. aik giler apernyer??betullah kan..aku siap nak sponser tu..tp guner duit burn..hahahahaha

    BalasPadam