Khamis, 17 Mac 2011

My LovE


Setiap hembusan nafasku....setiap degup jantungku..aku sentiasa memikirkan dirimu..kalo boleh aku xmahu kau berjauhan denganku..aku teramat menyanyangi dirimu..


Sayang,
Terima kasih kerana sudi menerima diri ini,
Terima kasih kerana sudi menyanyangi diri ini,
Terima kasih kerana sentiasa membuat diri ini bahgia,
Terima kasih kerana sentiasa membuat ku gembira..
Terima kasih untuk segalanya sayang..


Aku amat merindui dirimu dikala ini...kau adalah anugerah Allah kepadaku untuk memberi sinar kebahagiaan dalam hidupku dan kuharapkan ini semua akan berakhir dengan kegembiraan..akan ku terus jaga hubungan yang terjalin ini..aku pegang pada kata2 mu di awal perkenalan kita dahulu..JUJUR,SETIA dan IKHLAS hanya kepadamu..InsyaAllah...



Ya Allah..
aku memohon padamu petunjuk..
tunjukkan aku jalan cintaku..
aku ingin dia jadi milik ku..
aku ingin dia jadi kekasih ku..
aku ingin dia jadi putera ku..
aku ingin dia peneman ku di syurga mu...
Aminnn....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan