Khamis, 3 Mac 2011

LoVe StoRy YoU n Me


Gambar yang ader maksud tersendiri
Perkenalan kita memang kelakar kan...cinta ALAM CYBER...bermula dengan usik mengusik hati nih terpaut untuk lebih mengenali dirimu...dari chatting hanya di room,bertukar untuk private chat dan bertukar no hp...masih ku ingat lagi pertama kali kiter bertukar2 gambar..sweet sngt..kalau kamu nak tahu hatiku terpaut selepas pertama kali melihat gambarmu...masih ku simpan gambar itu...
Ingat lagi x gambar nih??heheheheh


Setelah tiga bulan kita hanya berhubung melalui SMS,Video Cam dan Call,kiter decide untuk berjumpa untuk pertama kali..huhuhuhu..masa nih perasaan xyah ckplah..cuak,gentar,takut,rindu,sayang sumer bercampur baur..huhuhuhu...Tarikh 3 Oktober 2010 tempat MELAKA..ya Bandar Hilir Melaka menjadi saksi pertemuan pertama kita...aku gembira sngt dpt berjumpa dengan dirimu..ingat lagi x,park jer keter kiter g cri food court..lapar kot masa tu..pastu awak ckp "susah makan depan pompuan"..hahahahah kelakar jer..tp nmpaklah dirimu kekok masa tu...pastu mkn,kiter g jln2..Naik Taming Sari,naik bot,masuk muzium, hah xluper jugak kamu mendera diriku mendaki tangga2 A'Famosa tu...huhuhuhu..awak tau x sngat penat saya mendaki tangga2 tu..sampai kat atas xder paper..huhuhuhuhu...puas kiter berjalan di Bandar Hilir kite g Tanjung kling..dok tepi laut makan kopok lekor...hahahahaha..sweet sngt masa tu..hah part yg nih aku xkan luper.....saat2 yg manis sngt..sbb first time aku dpt hadiah sebegitu..maaf kerana xder hadiah dariku untukmu...Masa tu,kurasakan masa seperti mencemburui kita..Yerlah kiter terpaksa berpisah kerana perjalanan untuk pulang mengambil masa yang lama...TERIMA KASIH SAYANG KERANA SUDI BERJUMPA DENGANKU...
Selepas kiter berjumpa,kurasakan hubungan kita bertambah rapat..aku bahagia sngt bersama dirimu..xsangka pertemuan pertama membawa kiter kepada pertemuan kedua...Pandai betul kau mengenakan aku..tp memang kejutan kau sngt menjadi dan membuat aku terpedaya dengan kata2 mu....Memang kecewa biler kau kater kau kener kerja dan xdpt dtg kerumahku..kecewa teramat sngt...pd hari sepatutnya kau dtg kerumah ku,msg ku xdibalas...tup tup kau call aku kater kau dah ader di RESTORAN ARBAK..hahahahahhaha..mula2 xpercaya gak...masa tu raser nak lompat2 jer....hahahahahhahahha....THANX SYG sekali lagi kau sudi berjumpa dengan ku dan keluarga ku...pastu kite g jalan2 smpai mlm..g Genting Highlands,kiter g Bukit Tinggi,kiter g Icity..huhuhuh..best sngt..pling xleh luper kenangan kat Bukit Tinggi ah..SEKAKI PAYUNG,SEPASANG SELIPAR dan Hujan..hahahahaha..adoi pecah perut gelak kan..biler ingat blik kelakar sngt.

Selang beberapa bulan lepas tu turn aku pulak turun ke Johor berjumpa denganmu dan keluarga...mcm2 halangan..hahahahhahaa..ingat blik kelakar jugakkan...G mancing yg xtahan tu..xpernah2 pegang joran hah sekali kener pegang...konfirm ikan sumer lari..wakakakakakkaa...
Best jugak mancing ni rupernyer...SPECIALY THANX TO AUNTY SHIKIN n FAMILY..enjoy sngt g mancing..muka burn pon xper...hahahahahha....xcukup kat Kluang turun plak g Pasir Gudang...hah nih nih memang nak gelak habis..nih pon first time..nek motor..hahahahha..adoiiii..kelakar2...mcm2 pengalaman ader...kat sini dok umah Mrs. Sajaratudur n Mr.Sanusi...hahahaha..korang memang sporting..len kali leh aku tumpang lagi..wakakakakaka...THANX TO MRS.SAJARATUDUR n MR. SANUSI..sebab anta saya blik kat Stesen Bas walaupon jalan jem...hahahahhahaha....aperpon happy jumpa korang...Erm..mcm tulah serba sedikit tentang AKU dan DIA...Harap selepas ini hubungan antara kita berdua bertambah rapat...Ya Allah Ya Tuhan ku...Kau Satukanlah Hati Kami Ya Allah..Kau Berkatilah dan Lindungilah Hubungan Yang Terjalin Ini...Rapatkan Hubungan Sillaturrahim Antara Kami Dan Kau Redhailah Hubungan Ini Ya Allah...Aminnn..








Tiada ulasan:

Catat Ulasan