Rabu, 11 Mei 2011

Ermmmm...

Assalammualaikum...
Lamer betul aku xmengarut kat blog nih..Hah arini aku kembali...Hehehehehehehe..Aper topik yang aku nak utarakan kat sini pon aku xtau..Hahhahahaha...Tp mcm maner pon aku nak ngarut gak..Aku nak ckp pasal keikhlasan n kesetiaan ah..Memandangkan ader kawan aku yg tengah menderita nih..Ibarat kater pepatah 'Jodoh didepan mata dibiarkan,Jodoh Diseberang laut dikejar,Akhirnya memakan diri'..Hahahahahahhaa..ader ke peribahasa nih...To mmber aku tu sowie kalo terasa..Aku cumer nak wat contoh jer..Jgn marah hah..Chill....
Cakap pasal keikhlasan n kesetiaan dlm perhubungan nih kan,aku jd terfikir sendiri..Betul ker percintaan yang dibina tu ader unsur keikhlasan n kesetiaan??sbb aper yg jd kat kawan aku nih,mmg ah dorang bru kapel,tp yang si lelaki nih dah jumpa parents n dah janji ngan parents dier nak bertunang,but blom sampai beberapa bulan menabur janji,exgf dier mai blik kat dier,dier leh tinggalkan mmber aku nih terkontang-kanting tanpa sbb..Alasan yang dier bg sbb mmber aku nih xpercaya kat dier sbb dok tngk2 HP dier...adess maner lah keikhlasan n kejujuran dak lelaki nih kan..Apakah dier hanya nak ngan kawan aku semata-mata utk isi kekosongan ati dier sbb xgf dier tinggal kan dier??adesss..bengong tul ah..Kalo rase xleh nk luperkan exgf tu xyah ah senang2 nk terimer cinta org len..hampesss...so,kpd llaki di luar saner.kalo nk menabur janji tu biarlah ader KEIKHLASAN  dan kalo nak menyintai tu biarlah ader KESETIAAN....Aku ingatkan bnda nih kpd kaum pompuan jgak..Kalo xnk dipermainkan ingatlah yg aku ckp td..Dan xluper jugak untuk diri aku...Samer2lah berdoa akan hubungan kiter kekal ke syurga kepada yang dah ader pasangan..and kepada yang masih lom ader pasangan tu,berdoalah minta ditemukan dengan insan yang ader keikhlasan menyintai kiter dan ader kesetiaan untuk bersama kita...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan